Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lördag kväll

Spenderade hela dagen i jäderfors, på farbrors sommar ställe. Målade tak, tog en jävla tid. De är så högt och jävligt där, har fått klänga sig fast i balkar för att komma åt på vissa ställen haha. Kommer ha en trökig träningsvärk efter detta! Ska dit imorn och fortsätta..

Har legat och kollat på Robin Hood sen jag kom hem, den vuxna filmen då alltså. Ska glo på nån till film nu sen sova. Är egentligen sjukt sugen på en öl eller ett glas vin och lite sällskap. Men de får vänta till nästa helg.

Just ja, igår när jag kom hem så hade jag fått ett brev från skatteverket, fan också tänkte jag. Men de visade sig va en check typ på 3523 kr, skönt som fan =) Hade inte en aning om att jag skulle få pengar!

Ska ta och göra nått åt designen på bloggen snart, när jag orkar.. Är en massa mer saker som jag också skulle ha gjort, men just nu njuter jag bara av ledigheten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: