Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Dagarna och veckorna bara drar iväg.. Snart är även denna dag över, sen är de bara två dagar kvar på sandviken hus för min del. De suger! 

Kom på igår att på lördag är det hela 3 veckor sedan vi åkte till rättvik. Helt sjukt va tiden går! 

Efter jobbet idag så ska jag hem till Louise, blir väl nån luring där och snacka skit bara =) Har inte träffat henne sen vi kom hem ifrån rättvik, eftersom att jag har varit sjuk. 

På fredag flyttar jag hem till mamma igen, ska bli skönt. Trivs inte alls hos pappa.. De är så trångt och bökigt. Känns som om att vi bor på varandra.. Så ska börja packa ihop allt mitt shit som jag har här, och släpa hem de till mamma igen. Trök göra! Så de är väl de jag kommer att underhålla mig med i helgen antar jag. Sist jag kolla så skulle de ändå bli dåligt väder så de finns väl inte så mycket annat att göra. Skulle vela ta en grogg eller två, men vet inge kul som händer. De visar väl sig antar jag!

Nu ska jag som vanligt borsta tänderna och sen bege mig till jobbet =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

söderhamns cruising