Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sista dagen

.. på jobbet idag. Usch va tråkigt!! Var iväg och köpte en tårta igår som jag ska bjuda på idag tänkte ja. Dom har varit så snälla och hjälpsamma där! Vill inte sluta, villva kvar.

På måndag blir det arbetsförmedligen igen då.. Och börja söka jobb igen. Fan vilket tröööök!!!

Drar hem till mamma direkt efter jobbet idag. Ikväll blir de bara slapp, glo på film och tycka i sig en massa götta. Får se om de blir nå festligheter imorn eller inte, men tror inte det.

Nästa vecka har mamma ledig vecka också, så ska passa på att hitta på saker med henne då tänkte ha. Ut och plocka svamp, åka till valbo och kika, pyssla i trädgåren osv.. Pappa och jag ska spendera ganska så mycket tid i jäderfors också, ska måla. Så får ihop lite pengar där iaf! Just ja, pappa har ju blivit uppsagd nu. Kul! Skanska har tydligen inge jobb.. Men som tur är har han 6 månader uppsägningstid, så förhoppningsvis får dom in nå jobb under den tiden. Annars vette jag då fan hur de blir!

Bara en massa bekymmer hela tiden. Har för första gången på många år lyckats hålla mig borta från depressionen som brukar komma efter ccw, men de känns att den är på g igen. Inget går bra nu känns de som.. Vill bara härifrån.

Nu ska jag dricka upp kaffet sen bege mig till jobbet en sista gång.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: