Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Var ju iväg och hälsa på på nya jobbet igår. Gick väl bra, men fick dock inte alls samma trygga känsla där på en gång som jag fick på centrum. Det verkade så rörigt och tjafsigt där. Och stressigt, typ dubbelt så mycket jobb att göra där än här på stan. Så de känns så där.. Inte direkt så att jag längtar tills på torsdag när jag börjar, men de ska bli skönt att få tjärna lite mer pengar så klart. Så de är bara att bita ihop antar jag! 

När jag kom hem så åt jag och vila en stund, sen var jag ut och plocka lite blåbär. Mitt uppe i allt så ringer Tina och säger att hon kommer på kaffe, så de var bara att vända och gå hem. Vi satt ute och drack lite kaffe och snacka skit, sen låg vi i sängen och kolla på youtube klipp och en massa kort på fula och snygga människor, haha. De vart en massa goa skratt som vanligt! Som jag har saknat henne.. 

På kvällen vart de en promenad och sen SOA. Tog hur lång tid som helst innan jag kunna somna.. Skit drygt.

Just nu sitter jag ich dricker mitt morgon kaffe. Ska snart hoppa in i duschen, sen åka hem till pappa och packa ihop lite mera kläder som ska med hem hit. Efter det ska jag till arbetsförmedligen en sväng och prata lite. Sen blir de nog en till tur ut i skogen och leta blåbär, och så måste jag städa mitt rum och tvätta lite.

Andra helgen i november är det dags för Rock At Sea med några härliga människor från hofors, och några från klubben. Ska bli as kul! Men är tok sugen på att åka på Rockbitch Båten sista helgen i oktober också.. Nån mer som är sugen? Hör av er isf. Info finns här; http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/riga/rockBitch.htm

Just ja, i morgon ska jag tatuera mig. Men de blir en ros på handen istället för text på fingrarna, ska vänta med de till vintern tänkte ja =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: