Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fuckheads

Igår kom min vän Louise hit på kvällskvisten på en luring. Vi planerade lite inför kommande fester, är as taggad nu! Sen satt vi mest och fundera över hur vissa människor lever sina liv. Dom som inte kan leva utan att ha nån där som dom kan luta sig mot hela tiden. Dessa som ät helt beroende av andra, kan inte alls stå på egna ben. De finns många sånna häromkring.. Jag har absolut ingen förståelse för hur dessa människor kan stå ut med sig själva. Undrar när de ska växa upp?


Kanon fint väder idag! Så jag och mamma åkte till högbo på julmarknaden :) hur mysigt som helst! Och så kon arbetarbladet och intervjua oss och knäppte kort, pinsamt!! Hoppas de inte kommer med i tidningen imån haha.

När vi kom hem så kröp jag ner i sängen och vila lite, och kolla på vinterstudion. Nu har jag nyss käkat lite, och funderar på vad jag ska göra härnäst..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: