Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Boobs

Jag och Linda satt och prata bröst igår, ovanligt? Haha. Kom på hur lyckligt lottad jag är som är big boobs som sitter där dom ska. Dom är ju perfekta! Hemligheten mina damer, är mina bra gener, träna bröst muskeln och gå utan bh så ofta som möjligt. Har man bh på sig förm ofta så blir bröst muskeln slapp. Tänk på de ;)



I natt blir de ut och jobba med Fredde, skönt! Pengarpengar!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Ja, du ska va gl'a du! ;D



Men för min del är det Hugo som sugit bort mina bröst av ammningen. Skitunge! ;P

2 julius
skriven :

Hoppas många följer ditt råd, så sexigt utan bh. Hur ofta är "ofta"? Varför väljer du ändå bh ibland? Försöker inspirera flicvän gå bh-lös, men hon tycker obekvämt. Kan det vara ovana, att brösten behöver tränas upp utan bh?