Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Brrr

Tänkte att jag skulle ta en promenad i morse efter att jag hade vaknat, men ångrade mig när jag såg att de var -15.6 ute, brrr... Idag håller jag mig inne!

Rocken i lördags vart så jäkla lyckad!! Över 500 pers kom och rockade loss. Hade skit kul =) Jag och Louise vaknade upp på scen dagen efter, wtf!? Fan vilka dåliga ideér man kommer med när man är full! 

Mådde piss när vi vaknade.. Men det var bara att bita ihop och börja städa. Kom hem halv 4 på söndagen, väl hemma så började jag fundera på vad jag egentligen hade gjort kvällen innan. Det skulle jag aldrig ha gjort!! Har haft kraftig ångest sen dess, haha. Fan va morgan ska ställa till de för en jämt! Men endå så ska man envisas om att ha med honom ut på rajjrajj ;)

-

Hade världens bästa alla hjärtans dag igår. Vis lunch tid kom Louise och hämtade mig, och vi for ut på sjön för att pimpla. Vi grillade korv, drack öl och varm choklad, och bara njööt. Helt underbart vare! Måste göras om <3

Somnade stygt när jag kom hem, var helt slut haha. Sen vart det inte många knop på kvällen heller..

Idag då? Ja som sagt så ska jag hålla mig inne iaf. Skulle ta behövt städat rumme kanske. Och träna ska jag också göra, vart inge av med de igår. 

Men nu ska jag börja med att laga mat iaf!

Adios amigos


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: