Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dagny

Började denna dag med att skjutsa lillebror till skolan vid 8, sen åkte jag hem till pappa för att ta en tur på motionscykeln. 7.2 km/20 min intervall blev de, så jävla skönt! 

Tänkte att jag skulle gå ut och gå sen när jag kom hem igen, och sen träna. Men icke, de är den där jobbiga veckan i månaden nu. Har så jävla ont, och är konstant trött. Har sovit bort nästan hela dagen.. Har iaf nyss tagit reda på lite inne på rummet. Ska hoppa in i duschen ett tag nu snart, sen slänga mig i sängen och kolla på true blood. Har snart kollat klart på alla tre säsonger igen! 

I veckan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, den som vill hitta på nå kan ju höra av sig!

På lördag smäller det! Längtar. Ses där!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Har oxå den där idiot-veckan nu! Uh. Kom hit & fika och prata skit nå'ndag här, vettja! :-) Så kan vi ta en promenix på det oxå :)