Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

...

Jag skulle till ockelbo ikväll. Skulle, ja..

Kalle och Joel åkte härifrån vid 2 tiden på eftermiddagen, jag började att göra mig klar då. Vi skulle va i ockelbo kl 17.. Skjuts och allt var fixat, så de var bara att tuta och köra. Trodde jag ja.. 16:50 hade vi helt plötsligt ingen skjuts.. Jag vart sjukt besviken eftersom att jag hade sett fram emot den här kvällen! Och helt plötsligt så vart jag jätte nere. Jag hade kunnat tagit mig dit på nå annat vis om jag så vela, men de blev aldrig så. Och som grädde på moset så fick jag ju så klart jätte dåligt samvete över det.

Så det blev tröst mat från sibylla, och sen har jag bara legat och kollat på sons of anarchy. 

Fan! Jag har så jävla dåligt samvete nu så jag kommer inte kunna sova..

Hur som haver så längtar jag sjukt mycket till nästa helg, rock i vika då med Lojsan. Och de finns ju sina anledningar till att jag längtar lite extra mycket också.. Så hoppas denna vecka går fort. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: