Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Härliga söndag

Trots att jag har lite ont i huvet så är detta en härlig söndag. Det är så jävla fint väder ute så de går fan inte att klaga på nått! Nu känns det att det bara är ca 2 månader kvar av denna äckliga vinter.

Jag skulle va nykter igår. Skulle, ja.. Louise ringde till mig och sa att jag skulle med ut och åka chrysler, och ja visst! Det var bara vi två och Martina som körde dom första tre timmarna, de andra var på parken för Lars Kristerz spela. Men vi hade skit kul vi, trots att vi var så få haha! 

Hände lite roliga saker också; Först kommer vi inte iväg med bilen för det var så halt, Martina höll på att köra över Louise, snuten stanna oss och sa '' är det 30 så ska du åka i 30 och om du åker saktare än de så får du böter för att du har stört trafiken '', när jag och Martina skulle köpa mat så lägger bil fan av i driven på max (hahaha) så jävla pinsamt! Trodde vi skulle dö. Så de var bara att hoppa ur bilen de och börja knuffa haha. Sen hände de säkert mer roliga saker också..

Vart rätt på lyset igår, men slutade dricka i tid så mår ganska så bra idag iaf. Men kom inte hem fören 6 i morse så är rätt trött. Men har nyss ätit, duschat och druckit kaffe så snart är man på g igen.

Ska åka och fira min fina gudson Joel idag som fyller ett år <3 Så vis 15 tiden åker jag till gävle och blir kvar där ett tag. Annars blir det bara lugnt idag!


Joel <3 där var han inte gammal!


Så söt :)


Klart bästa chryslern :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: