Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hoppsan

Kom nyss hem efter lite jobb med Fredrik och Linda. Skit kul att Linda följde med, de vart genast mycket roligare =)
Nu ska jag slänga mig i sängen och sova så man orkar med morgon dagen!

Kan lägga mig med gott/dåligt samvete iaf. Beställde nyss ett par till skor, kalaset slutade på 323 kr. Alltså har jag beställt skor för nästan 800 kr nu. IIIIIIIH inte bra! Men nu ska jag fan inte köpa nå mer skor. Förutom ett par converse då ;) Men vafan, 3 par skor för nästan 800 är väl inte dyrt? Inte enligt mig iaf.

Dessa blev de;




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Angelica
skriven :

Nä, tre par skor för 800 spänn är väl inte dåligt! Och Converse är absolut de bästa skor jag någonsin ägt, definitivt värt pengarna =)