Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Knugen

Jag och mamma är fortfarande som katt och hund. Fuck! Jag orkar för sjutton gubbar inte. Vill ju inte att vi ska bråka.. Hon var in på sjukan idag och gjorde nått, och jag har inte ens frågat vad. Min stolhet tar emot, jag vill inte verka bry mig. Jag är fan störd..

Tur att jag har min dude Louise, vad skulle min gråa vardag och mina dimmiga helger va utan henne?
Haha. I helgen kör vi igen! På lördag iaf, blir lugnt på fredag för min del så man är pigg på lördag eftersom man ska jobba på rocken då. Ska bli skit kul! 

Idag tog jag en tur på cykeln igen, denna gång blev det 8.3 km/20 min intervall. Orkade alltså en km längre denna gång, brabra. Nu får det bli vår så man kan bege sig ut i motions spåren och springa! Finns väl inge härligare än de?

Var även upp till Linda idag och drack kaffe, och snacka skit. Trevligt vare =)

Nu ska jag borsta gaddarna sen sova tänkte jag. Agerar ju nu mera färdtjänst åt lillebror till och från skolan, vilket innebär att jag lär gå upp flera timmar tidigare än vad jag brukar, men det ä'r helt okej. Skönt att inte sova bort halva dagarna.. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: