Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lördag

Denna dag känns lite bättre.

Klev upp halv 10 i morse, skit trött. Jobbade ett par timmar i natt så det var väl därför.. Jag och mamma åkte till stan för att köpa present till min gudson, ett lektält fick de bli! Sen gick vi runt och kika lite, jag köpte ett par leggins med sån där skinnimitation på sidorna, snygga. 

Sen när vi kom hem så åt vi och sen fråga bror om jag kunna hjälpa han att städa och tvätta traktorn, och ja visst kunna jag det. Tycker det är rätt kul faktiskt! Men de är så jävla krångligt, vafan de är ju slangar och skit överallt haha :P Efter att vi var klar med de så städade jag ur min bil lite sen tog jag en promenad. Så denna dag har hittills varit bra!

Jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Men har inte så mycket pengar så de blir nog nyktert :S Spar hellre pengarna till de är rock den 26e i vika. Det kan inte missas! 

Annars så snurrar huvet fortfarande lika mycket. Läkarna misstänker att farfar har skelett cancer, och om så är fallet så har han inte länge kvar att leva. Jag vill inte ens tänka på det, jag orkar inte. Jag orkar inte ta itu med ännu en tragedi. 

För övrigt så vart jag stoppad av snuten för första gången sen jag fick mitt körkort igår. Vart skit nervös, men behövde bara visa körkort och blåsa, de var inte så farligt som jag trodde haha..

Nu ska jag börja laga mat, och vänta på att Louise ska höra av sig så får vi se om de blir nå bus eller inte.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: