Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Norge

Tina ringde till mig igår och tjata lite om att jag ska komma och hälsa på henne. Har velat gjort de så länge nu, men när man lever på knappa 3000 i månaden så är de inte så enkelt, eftersom att biljetterna dit inte är så billiga, iaf inte om man ska ha ligg/sov plats. Men hur som haver, så vräker hon ur sig att hon ska betala åt mig. Hon har ju iaf en ganska bra lön varje månad.. Så kollade upp priser och tider, den 16 mars lät bra. Men sen började jag kolla upp min egna ekonomi, för trots att hon betalar så behöver jag ju pengar till att leva på där med.. Och kom fram till att det är fattigt och eländigt. Men ska försöka fixa det den här veckan. Förhoppningvis så blir de jobb hela veckan.. Och så ska jag flörta med mamma och pappa så gott de går, trots att jag vet att de kommer få en fattig mars månad..

Igår kom bror och Linda hit, fikade och åt med oss. Sen hände det väl inte mycket mer. Jag var ut och gick, kolla på sprinten på tv, städa rummet sen vart de sons of anarchy tills jag somna. 

Nu har jag nyss druckigt kaffe, ska borsta tänderna nu sen bege mig hem till pappa för att hoppa på cykeln en sväng. Kanon! Sen hem och äta, träna och vänta på att de ska bli kväll så man får jobba.

Den som vill med och rocka loss med mig och Louise på lördag kan ju höra av sig =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tina
skriven :

nejnej du behøver inga pengar med dig hit! bara du tar med dig en låda norrlands och senappi før min e slut så behøver du inte oroa dig! jag har ju sagt att jag ska betala førfan! :D