Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

SATAN IN A SUNDAY HAT!!

Har en riktig monster kärring till morsa idag. Herregud! 

Jag var ut och jobba i natt, började kl 3, klev upp halv 3. Sov ca en halv timme innan det.. Jobbade till 5, åt frukost och la mig på soffan halv 6, klarvaken. Vid 7 började jag bli trött och somnade så klart då, 10 min senare kommer lillebror och väcker mig, dags att skjutsa han till skolan. Kommer hem vid 8, sätter mig vid datorn och lägger mig äntligen i sängen halv 9. Då kommer bror inklampandes och vill ha skjuts, aldrig livet sa jag! Jag hade nyss lagt mig.. Och jag hade ingen lust att hämta lillebror 11:30 vid skolan heller, eftersom jag vela sova.

Och över dettta har mamma världens damp för sjutton gubbar. Pappa skulle hämta lillebror istället och storebror fixade annan skjuts. Så vafan är det är vara så jävla pitt grinig över!? Jag hade ju förfan inte fått sovit på 24 timmar! Idiot. Båda mina bröder förstod att jag inte orkade, men inte hon eller. Jävla kärring, ja de är vad hon är idag. Enligt henne skulle jag gå upp glatt och skjutsa dom ändå eftersom jag bara är hemma endå. Men fuck you, det får jag inget för så aldrig i livet.

Jag är inte på nå vidare humör just nu haha, som ni kanske märker.

Nu ska jag träna lite tänkte jag =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 KNUGEN L.W
skriven :

Hang in there Anna. I know your feeling!! På lördag ska vi vara sop slut! :D