Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Skit helg

Jag hade sett fram emot den här helgen så länge nu, och så klart sluta allt med skit bara.

I fredags drog jag och Louise hem till Gurra. De kom lite folk dit, så de blev nån öl.. Trevligt vare, trots att en viss människa bara är i vägen för mig och de jag vill. Tröttnade rätt fort, gick och la oss kl 1, sov kvar där. 

När vi kom hem igår så var det bara att duscha och göra sig klar.. Gjorde mat och mig och Louise också, taco gratäng. Skit gött! Sen kom Martina och hämtade upp oss, åkte hem till Jimmy då på lite förfest. Var skit trött och inte ett dugg sugen på att varken dricka eller dra ut och göra nått. Men de bärde av till peckers till slut iaf.

De var väl trevligt i början.. Men sen spåra de. Fy fan vilka idioter de finns. Jag har nog aldrig tagit så mycket skit nångång i hela mitt liv som jag gjorde igår, bara för att rädda skinnet på en annan. Och inte ett någe får man tillbaka. Jag vart lämnad kvar själv på peckers, 3 på natten.. Så där stod jag, helt ensam och hade ingenstans att ta vägen.

Tur som är så finns de vänliga själar i denna värld också. Bella är en av dom, han skjutsade hem mig. 
Sen grät jag mig till sömns. 

Jag är så less på att bara ge och ge men aldrig få nått tillbaka. Jag är så jävla less på att jag ska vara så snäll. Jag är så snäll så jag blir fan dum.. Jag försöker alltid se nå gott i människor, men börja tveka på om de egentligen finns godhet i de mänskliga släktet.

När jag stod ute i kylan, ensam, grinandes igår så bestämde jag mig för att det är slut med de nu. Det är slut med de överdrivet snälla jag. Jag tänker nu mera bara va snäll och trevlig mot de som förtjänar de. Jag kan inte stå och ta skit från folk som jag egentligen borde sparka huvet av. Det är slut med de nu. Aldrig mer att jag tar ett sånt lass skit som jag tog igår. ALDRIG MER.

-

Ska träffa Linda om nån timme och fika. Och så ska jag väl träffa Louise en sväng också.. Annars idag så håller jag mig under täcket. Hela min kropp värker av besvikenhet och illska. Jag orkar inte..


i wanna know if you gonna break my heart..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: