Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Teenage paradise

Sitter just nu och lyssnar på Foggy Mountain Rockers - Teenage paradise, så jävla bra! Lonly island och trouble är också riktigt svängiga låtar. Dom kommer att nötas flitligt i sommras!

Har jag berättat att camping platsen är ordnad till ccw? Minns inte. Men de är de iaf.. Bara jag och Louise som ska åka hittills, men vi skulle nog behöva nån till. Annars blir de bra dyrt för oss :P Om nån är intresserad av att haka på en vecka i rättvik (v 31) så kan ju denna höra av sig. 

Har nyss kommit hem från ica, handlade lite. Drog nyss igång en maskin tvätt, och nu ska jag börja dammsuga. Sen laga mat.. Vilken hemmafru jag känner mig som.


Missa inte detta!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 ANNE
skriven :

vad roligt du verkar ha ;)

2 Nathalie
skriven :

Har frågestund på bloggen så kommentera gärna :)

http://mizznattis.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment