Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Yeah

Var på stan på fm och uträttade lite, var till ams, banken, köpte strumpbyxor och fixa lite gött dricka tills imorn.
När jag kom hem så blev de mat sen kom Louise på kaffe och snacka skit :) Vi har börjat planera till hennes student nu, kommer bli kanon ;) Haha.

Just nu är jag mitt uppe i träningen, tog en lite paus. När jag är klar med de så ska jag ut på en lång promenad :) Kan medela att träningen börjar ge resultat nu, har fan fått arm muskler som syns till och med! Och rumpan har blivit såå mycket fastare. Magen, ja.. Den är som vanligt, än. Men i sommar, då ni! Denna sommar vill jag kunna gå runt i bikini på PM utan att skämmas.

Ikväll blir det lugnt, glo på sons of anarchy och dregla  över Jax, han måste va den snyggaste karln som finns!!

Nu ska jag fortsätta med träningen =)


Saknar studenten!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: