Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

2011

Så var det nya året här.. Va fort det har gått!

Nyårsafton var kanon. Hade en jätte trevlig kväll med Tina och dom i klubben! Sov även kvar där på folkan, haha. Fick sällskap av Jimmy och kalsongmannen haha. Det är nått jag inte gör om iaf, det gjorde satans ont att ''sova'' på scens trä golv =) Så jag finner inga ord till hur sliten jag var igår.

Mina nyårslöften i år är:
Dra ner på alla god saker och ute mat under veckorna
Börja röra på mig mer igen! Usch så jag har slarvat med de dom senaste månaderna.
Ska umgås mer med min kära far.

-

Idag åker Tina tillbaka till Norge, det känns så konstigt. Det är inte fören nu jag har fattat att hon ens är hemma! Och då ska hon åka.. Det känns tungt. Men när hon kommer hem igen, då är det sommar igen. Hon kommer hem lagomt till midsommar har jag för mig! Jag längtar så redan. Dom här 5½ månaderna vi var ifrån varandra nu har gått så fort, så de lär nog dessa månader också göra, hoppas jag. Är så glad att hon kom hem ett tag iaf <3



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: