Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Är du kär just nu? - nej
Vem sov du senast brevid (av det motsatta könet)? - Jimmy I think =)
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? - Hm. Är jag riktigt kär så är jag mycket kärleksfull och pålitlig =)
Vad är viktigt i ett förhållande? - Att man litar på varandra
Har du gråtit framför någon du tyckt om? - Ja, sällan dock
Har du lekt med någons känslor? - Det med!
Hur många har du varit ihop med? - 1½? Haha
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Nästan ett år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Nu har jag varit singel länge och skulle inte ha nått emot ett förhållande. Men trivs bra som singel med!
Är du en bra flickvän? - Ja de skulle jag nog kunna påstå =)
Hur gamla var dina föräldrar när det blev tillsammans? - 20 års åldern typ
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - Ja, om vi verkligen tänker spendera resten av våra liv tillsammans så!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Har blivit dumpad och har dumpat
Hatar du ditt ex? - Nej! Ogillar en av dom bara.
När du vill ha någon, hur gör du? - Jag låter killarna komma till mig istället, sen plockar jag ut dom som jag vill ha =)
Hur skulle den perfekta dejten se ut? - Ta en tur i nån fin bil i solnedgången, äta nått gott och bara mysa!
Vad faller du för? - Män med fötterna på jorden, hård utanpå med mjuk inuti och dom får gärna va långa =)
Vad är det mest avtändande du vet? - För mycket ego, de som skryter och är för ''på''
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? - Ja, något måste man ju ha gemensamt tycker jag!
Har du fått ditt hjärta krossat? - Ja
Har du en "utseendetyp" hos killar? - Tatueringar, typ bad guys =)
Vem var din första kärlek? - Joel =)
Vad tycker du om att ligga på första dejten? - Jag har inget emot de iaf!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: