Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Började dagen med en promenad på 1 timme i kylan, det var nästan -16 grader! Höll på att frysa ansiktet av mig, haha. Men riktigt skönt att röra på sig lite! Sen när jag kom hem så blev det lite mat, sen ut och ta bort all is i stup rännan. Och nu sitter jag här, har nyss målat naglarna :P 

Min handväska som jag köpte har kommit fram nu, och DePalma jeansen är på väg, fintfint!

Ikväll blir det öl! Jag och Lisa ska till granligen och kolla på Jerry Lee Lewis syster, Linda Gail Lewis. Kan ju bli kul! Bättre än att sitta inne iaf. Louise kanske också skulle med =) 

Annars verkar det vara dött med händelser fram till vi har rock i februari.. Tråkigt! Jag vill ha sommar, midsommar rock, big lake run, crusingar, power big meet och ccw! Och inte glömma, Alan Jackson!! Iiih. Denna sommar kommer förhoppningsvis bli helt perfa. Hoppas att man inte blir tvungen att jobba eller så bara =/ 

Nä, nu ska jag göra nått så tiden går lite snabbare!


<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: