Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Konstigt

Jag har nu varit vaken i 30 min ca, och min mamma har inte sagt ett ord till mig. Hon har inte ens kollat på mig! Helt fantastiskt, kunna inte bli en bättre start på morgonen. Eftersom jag har världens sämsta morgon humör så lär jag få dricka kaffe, äta frukost och läsa tidningen innan nån pratar med mig haha. Lugn och ro ska de va på morgonen!

Igår åkte jag och Louise hem till Gurra och hälsa på. Vi vart väl kvar där i typ 3 timmar eller nå.. Jag somnade som en stock när jag kom hem!

Idag då.. Jo,dricker kaffe nu och sen ska jag ut på en promenad. Efter det ska jag försöka finna ork till att städa rummet. Sen blire dusch och börja med tacosen! Åååh så gott de ska bli. Får se om man får nå sällskap vid matbordet eller om man får sitta själv :P 

Annars ikväll blir det lugnt tror jag, full fart imorn istället.

Nästa helg äre rock på Woodpeckers, jag tänkte dra dit. Hör av er om de är nån som vill haka på =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: