Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lite nytt

Mamma och jag var iväg och köpte en ny garderob åt mig igår, och även en hylla som man kan ställa lådor i och ha en massa skit i. Det var extra pris på dom så de var bara att slå till. Så ny blire nytt inne på rummet! Dessvärre lite trängre, men vafan gör de. Ååååh, va jag vill flytta hemifrån :P Haha

Så höll på och skruva ihop allt skit igår, tog flera timmar! Och idag ser det ut som ett katastrof område inne på mitt rum. Sitter och dricker kaffe nu, ska börja ordna upp lite där inne när jag har druckit upp =)

Köpte en ny väska igår på tradera, alla mina handväskor är antingen för stora eller för små. Men nu äntligen hitta jag en som är mitt i mellan. 118 kr bara, finfint. Jag älskar tradera, det är de bästa som finns! 

Har försökt att göra om designen här på bloggen, men det går inte? Inte på de sättet jag har gjort förr iaf. Är trött på de mörka nu och vill ha nå ljust. Jaja, får se om jag löser de på nå vis :P 

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra nå vettigt sen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: