Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Suck

Jag har blivit sjuk, väldigt passande. Inte! Håller tummarna för att det är bättre imorn, vill inte missa festligheterna med Lojsan!! Usch, jag känner mig så dum dum dum! Det måste stå idiot på min panna.

Igår vart det inget gjort. Låg mest i sängen hela dagen..

Men idag lär jag göra nått, det kryper i kroppen. Så ska städa här hemma även fast det inte behövs tänkte jag. Sen ikväll blir det fläskytterfilé och potatis klyftor, soff mys och götta med mammsen. Ska bli gott med potatis eftersom jag inte har ätit de sen förra helgen, har slutat helt med potatis och pasta till maten nu under veckorna, kör med sallad istället. Funkar skit bra! Trodde de skulle smaka skit, men icke. Nästan godare faktiskt! Nu var de väl då fan om man inte ska gå ner 4 kg till sommaren.

Tina den jäveln har piercat snakebite, alltså två hål i underläppen. Jag har varit skit sugen på att göra de förr! Hade de inte varit för dom fula ärren man får efter så hade jag gjort det. Är helt säker på att Tina ser grym ut i det =) Men jag sparar mina pengar till tatueringar ist hehe.
Och snart är de dags för de också, antigen nästa vecka eller veckan efter det, sköönt! =)

Nä, ska klä på mig nu sen dra igång snabeldraken!

Behöver dessa låtar; 
Johnny and the roccos - shakin' in the north pole
Miss T Bones - midnight train
Lasse Stefanz - om jag stannar hos dig
Fixa dom åt mig är ni snäll ^^
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kyd.blogg.se
skriven :

Fixat.

2 tina
skriven :

Det kostade ju inte mig någonting eheheheh.