Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tatuering

Efter att ha betalat både jeansen och biljetterna till Alan Jackson så såg jag att jag har mycket pengar kvar på kontot, konstigt nog. Och de enda jag mer behöver betala den här månaden är 195 kr till telefonen. Och i slutet av månaden får jag 2800 kr till. Så har bestämt mig för att det blir en till tatuering nästa månad =)

Frågan är bara vad? Vill ha texten ''As Forever Fades Away...'' på armen, breve tatueringen som jag gjorde till minne av morfar. Eller så vill jag ha den på andra armen, med stor text. Men då kommer den gå på runt 2000-2500 kr skulle jag kunna tro, så mycket har jag inte råd att kasta ut. Så om de blir den texten, så blir en ca 15-20 cm lång i skrivstil..

Eller så blir det Tiger Army's logga på underarmen. JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG! Men har ju lite tid på mig att tänka iaf =) Tänkte boka tid i slutat av den här månaden.. 


Gammal bild på mig från rättviks marknaden för nått år sen..
Haha, snygg man var! Och jäklar så kort hår jag hade. Den bjuder jag på ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: