Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Typiskt

Jag har blivit förkyld, visste att jag skulle bli de.. Hoppas jag blir bättre till onsdagen bara =/
Ska kurera mig med allt som sägs göra en frisk, haha.

Nu så här efter nyår är det bantningstider. De som är kraftigt överviktiga kan jag förstå att de behöver hård banta, men de finns de som jag inte förstår hur de ens orkar. Jag åt nå sånt där pulver skit förr, smaka skit och var inte alls värt dom kilona jag gick ned. Jag har sett de som ska börja toook träna, sluta äta allt onyttigt och sluta dricka alkohol. Som sagt, är man kraftigt överviktig så behövs de. Men annars så är jag tveksam till det. Enligt min mening så är livet för kort för att avstå från livets goda!!! Men, man kan lära sig att njuta av det på rätt sätt. Som jag faktiskt gör, jag har hållt min figur i flera år nu och är endå nöjd med den. Jag kommer fortfarande i jeans som jag köpte i 8an!! Att avstå från de allt för goda under veckorna, promenera varje dag och göra lite övningar hemma är mitt knep. Tycker det är mycket bättre än nå pulver =)

Idag ska det städas och donas här hemma. På torsdag ska vi ta bort alla jul saker, skönt! Vill int se skiten mer.

Nu är Tina snart hemma också, fan alltså.. Jag vart helt tom igår efter att jag hade sagt hej då till henne. När jag kom hem så rann det en liten tår. Nu kommer inte hon hem fören i sommar igen :( <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: