Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

White trash

Har nyss ätit god mat, köttbullar, fullkorns pasta och pasta sås. Slängde ihop en egen på tacosås, ketchup, chillisås, vitlök och svartpeppar. Mycket gott! Till efterrätt blev det Marabou Premium 70% kakao med citron smak, helt klart den godaste chokladen jag har ätit!! Och det är fan sant att om man äter mörk choklad så försvinner choklad suget! Det räckte med ett par bitar sen var det bra. Så nu vet ni de ;)

Idag har jag inte gjort ett skit. Skulle städa mitt rum, men nej. Tappade lusten. Skulle ta ned belysningen och lite annat, men nej. Tappade lusten. Bråket i morse sög ur all ork i mig.. Skulle ha gått hem till pappa också, men de blev inge de heller. Men de var för att jag kände mig febrig och hängig.. Har tagit en ipren nu och känner mig lite bättre iaf. 

Kom iaf iväg till affären och handla lite. Ska göra tacos imorn, skit länge sen sist jag åt de. Sen blire nog bara lugnt resten av kvällen imorn. På lördag blir det äventyr med Gurra och Louise =) Fiint dää

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: