Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fan!

Akta vilken dålig dag jag har haft idag. Är så jävla förbannad på de mesta och de flesta! Orkar inte se, orkar inte höra, vill inte tänka på er ens! Kan inte folk bara ta sig i arselet och försvinna så jag slipper dom?

Har egentligen bara lust att ge upp, men fan inte den här gången. Tänker inte deppa ihop en gång till. 
Agent bulldog, Gatans lag, Rob Zombie och Toxic lab rats hjälper mig bra på vägen. Och så Lilla Lovis så klart, haha fan va jag diggar henne! 

Nu ska jag strax ner på stan och fixa lite. Sen kanske träffa Lojsan, kom lite saker ivägen så vet inte än om vi hinner ses. Förbannat glad över att jag har henne! 


Klart bäst!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 M *
skriven :

- snygg header!

2 Aya badawi- Sweet 18! ♥
skriven :

I min blogg kan du läsa om fashion, om min vardag, och om killproblem och hur man hanterar kärleken. Jag slänger in videosar om hur man kan försöka glömma ens kärlek och ibland om players osv. Titta gärna in.

Puss

3 Patrizia
skriven :

vill du få tustentals besökare till din hemsida helt GRATIS?



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Patriziiaa

4 Mirella
skriven :

Så himla fin blogg! allt bra? :)

5 Frida
skriven :

Hejsan! :)

Har du haft en bra start på veckan ? :D

Kram <3