Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag morgon

Kan börja med att säga att de som har hänt i Norge är otroligt sorligt. Känner så med dom.. Vilka skruvade människor det finns. Han borde hängas, offentligt. 

Hade skit kul i helgen! Funkade skit bra att va ensam tjej.. De fanns så mycket fränt att kolla på där!! Helt otorligt. Bilder kommer lite senare idag.. Kanon väder var det också 90 % av tiden. Kommer garanterat åka dit fler gånger!

Nu ska jag bege mig till jobbet strax. Efter det ska jag hem till mamma och fixa lite, sen blir de nog bara slapp känns de som. På lördag drar vi till Rättvik så lär börja packa snart igen.. Hinner fan inte packa upp fören man ska iväg på nästa äventyr haha. Men de är kul! Ccw är en av hjödpunkterna på året, har längtat så till den veckan. Men i år kommer nog veckan bli lite bitter ljuv känns de som.. Men hoppas att den bara blir ljuv! De visar sig.

Ska borsta gaddarna nu sen bege mig iväg.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: