Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sick boy

Sitter hemma hos mamma just nu, har börjat packat lite till power meet.. Fyfan va grejer de blir alltså :S Och hittills har jag inte ens tagit med mig nå onödigt, mest bara saker som jag har köpt som ska med. Typ dricka, mat och sånt skit.. Jaja, de får bli som de blir helt enkelt :P

Hade kul på pappas fest igår, var dock så otroligt trött så jag åkte hem rätt tidigt.. Men dom fortsatte att dricka långt in på natten dom, fyllskallar =) Pappsen blev glad över presenterna han hade fått också, så de var en lyckad födelsedag!

Idag blir de bara lungt känns de som. Allt och alla går mig på nerverna, fattar inte va de är för fel på folk nu för tiden haha. De blev inge big lake run eftersom de blev så dåligt väder, inge kul då.. Var sugen på att åka till ockelbo nu ikväll och ta nån öl i öltältet men har ingen att åka dit med så de blir inge heller. Var sugen på att åka till ludvika också men inge kul att åka dit själv heller och vara bland folk man inte känner så skippar det också.
Nä, en kväll i sängen framför tv'n blir det ser de ut som! Taggar till pm istället, ska bli så kul =)

Har fått reda på att de är fan många som läser min blogg, kul! =) Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har fan varken ork eller tid till att skriva nå om dagarna.. Men ska försöka förbättra mig =)

Nu ska jag plocka undan lite, sen gå hem till pappsen igen. Ha en bra lördag alla!





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sarah
skriven :

Vi ska till Ockelbo ikväll, så det är bara hänga på om du vill! :)