Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag

Sitter med färg i skallen nu så då passar jag på att fördriva tiden här lite.. Det blir samma färg som vanligt, mörkbrunt med blond slinga för den som undrar. Måste ju va fin i skallen till power meet!

Idag mår jaf tack och lov bättre än igår. Vettefan vad som hände då, började må piss hel plötsligt.. Vart yr och mådde illa som fan. Sen fick jag feber och ont i halsen.. Så det blev sängen hela kvällen för min del. Var otroligt sugen på att dra till ludvika, men inge kul att va där om man ska va sjuk. Så de sket sig.. Tråkigt nog.

Idag har jag packat klart att till power meet! Skönt. Bara lite små saker kvar nu, sånt som man packar samma dag som man åker, typ som tandborste och sånt skit. Snart drar vi!! I morgon ska vi träffas hos Fredrik och gå igenom vad som ska handlas med, så inte vi alla köper samma saker. Sen på tisdag ska allt packas i bilarna och husvagnen så det bara är att dra på onsdag. Har redan packat ned två öl som jag ska dricka på vägen dit hihi =)

Ska bli skönt att jobba imorn faktiskt. Det har snurrat så mycket tankar i min lilla skalle denna helg, så ska bli skönt att få tänka på annat. Jag är så irriterad så jag kryper på väggarna snart!! Gaaah. Men som sagt, imorn är de jobb så då får man tänka på annat, och snart bär det av till pm så då kan man supa skallen av sig och inte tänka på ett skit =)

Nu är det dags att skölja ur färgen! Ha en trevlig söndag kväll alla.

                             
                                                         Saknar min lugg lite =/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: