Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag morgon

Som vanligt är jag skit dålig på att uppdatera! Men får nån minut på mig nu innan de är dags för jobbet.

Hade grymt kul i västerås med dom bästa <3 Bästa dagarna i mitt liv hittills! Orkar inte skriva allt roligt som hände, de är på tok för mycket! Alla bilder finns på face nu =) Dom säger nog mer än tusen ord haha

I morgon blir de fest här hemma! Men dock bara med folk som jag känner bra. Vill inte dra hit en massa annat folk.. De blir grilla och spela kubb =) Eller tanken va så iaf, de skulle tydligen regna så vi får se hur de blir! Förra året ¨åkte vi spark på åkern, året innan de hitta jag på Max deckad ute på altan och Lojs hade spytt ner halva köket ;) Får se hur de går i år då!

På lördag kanske de blir grängesberg över natten =) Så dissar isf både cruisingen i både hedesunda och hofors. Men får se hur man mår då, de visar sig!
Nu måste jag borsta gaddarna sen bege mig till bästa jobbet!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: