Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Sitter som vanligt med kaffet i handen och ska strax dra till jobbet.. Skönt. Kom på igår hur jävligt de kommer att kännas när jag slutar jobba. Trivs så bra där, alla är så trevliga och roliga! Har helt ok arbetsuppgifter och arbetstider. Under denna sommar har de bara varit en gång de har varit jobbigt att kliva upp till jobbet, och de var måndagen efter power meet haha. Nu om dagarna så jobbar jag även ihop med en annan sommar jobbare, David. Vi har jävligt kul tillsammans =) Igår var vi och sladda med el bilen, haha. Mycket kul! Så som sagt, ska bli otroligt tråkigt att sluta sen.. Men brosan och hans filckvän Fia ska flytta till hus nu iaf, så då kan jag va där och pyssla så slipper jag bli sysslolös. 

Efter jobbet idag ska jag hem till mamma och hämta bilen, sen hem hit igen och hämta all packning. Sen ska jag packa upp allt de och packa om.. Känns som om att jag inte har gjort nå annat än å packa den här sommaren! Haha.

De kommer förmodligen att ta nästan hela kvällen att fixa. Får se om de kanske blir en promenad efter de, ut till sätrabadet =) Tog en lång promenad igår också, skönt med jävligt varmt!

Somnade innan kl 21 igår, är helt slut på kvällarna. Sen sover jag som en stock fram till 05:30, tror jag aldrig har sovit så bra i hela mitt liv sen jag börja jobba!

Nu ska jag läsa tidningen, borsta tänderna, packa ner de sista och sen bege mig iväg =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: