Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fyfan

Denna text får mig att vela spy. Äckliga jävla idiot! Hoppas nån hårig äcklig karl kommer och våldtar dig i röven så jävla hårt att du inte kan gå på flera år!!!

"Nej, jag är definitivt ingen våldtäktsman. Jag har sex med andra som vill ha sex. Aldrig tvång. Så, nu har vi klargjort det, så ni behöver inte kasta skit om det senare i tråden.Men helt allvarligt. Varför tycker ni kvinnor att våldtäkt är typ det värsta som kan hända?! Ser dagligen folk som förespråkar både livstidsstraff och dödsstraff! Enligt mig är det helt absurt. Visst, jag förstår att det inte är trevligt och borde vara straffbart, ja. Men HUR straffbart? Självklart borde det vara straff i paritet med grov misshandel om offret även misshandlas, men jag pratar mest om icke överfallsvåldtäkter nu, där offret kanske hålls fast och våldtas. Fysiskt inga fler skador, mer än lite ont i muttan och kanske en handled eller så. Jag är kille, och jag tycker absolut att det är värre att bli misshandlad med basebollträn än att bli våldtagen. Visst att det är förnedrande att bli våldtagen, men det är det ju att bli misshandlad också?! Så min fråga är: Vad gnäller alla våldtäktsoffer om? Dom har fått kuk ofrivilligt, vilket är dåligt, men borde inte höga böter räcka för en förstafångsförbrytare? Eller är det att kvinnor är så mentalt veka så dom kan aldrig för sitt liv komma över en händelse där dom blev tvingade till något? Och även i vissa fall, tex om det är en kilo och tjejkompis som känt varandra länge. Dom är inte kära. Sen hoppar han på henne i sängen nån kväll när han är kåt. Kan tänka mig att liknande scenarion skett många gånger. Borde inte tjejen kunna låta honom hållas nån gång? Kanske slappna av och passa på att njuta lite? Varför måste dom va så torra så dom ALLTID ska anmäla, grina och gråta ut hos psykolog i 5 år efteråt? Tycker det här med våldtäkt blivit REJÄLT uppförstorat."
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sarah
skriven :

KAn inte nån bara våldta han i röven? vilken jävla fitta.