Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Grå söndag

Men jag gillart! Riktig mys söndag. 

Var till vintjärn med bästa Lojs igår =) Vart ett par goda skratt efter vägen. Vi såg ett älgpass efter vägen, hon gormar ut; TITTA EN ÄLGJAKT! Haha. Helt slut den dära ;) Svin kallt och blött vare det i vintjärn! Vi var där i kanske 4 timmar, hjälpte med att lasta träd som de hade haft ner för att få plats med fler husvagnar och tält. En sak kan jag ju säga, ni som ska dit nästa helg, ta med er extra strumpor, skor, varma kläder och myggmedel! Även fast det kanske blir sol där, så är det jämt blött i gräset. Så glöm inte det!

När jag kom hem så kolla jag på film ett tag, men somna fort.. Var så trött! Jag tyckte de skulle bli skit skönt att få sova ut denna helg.. Men igår vakna jag 07.00 och idag 05:30. Min hjärna har nog ställt in sig på de nu! Skit drygt.. Låg iaf och drog mig till kl 9, gick upp och åt frukost sen gick jag och la mig till kl 10 igen. Nu sitter jag hos mamma, ska fixa ett usb minne med musik till power meet tänkte ja! 

De är nu bara 2½ vecka kvar tills vi drar! Snart dags att packa haha. Jag är så sämst på det! Denna vecka blir de inge packa iaf, orkar inte efter jobbet sen kommer ju hela helgen spenderas i vintjärn. Men veckan efter det måste jag börja lite smått iaf. För helgen som kommer då är det fullt upp igen. Pappas 60 års fest och sen big lake run på lördagen, så på söndagen är man väl inte vid liv.. Och på tisdagen efter det ska allt va klart för då ska det packas in i bilen och husvagenen! Så nästa vecka måste jag alltså packa och handla allt skit som ska med. Haha..

Nu ska jag sätta igång med musiken =)


vintjärn - 08
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: