Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Juni!

Ja idag är de 1a Juni, helt sjukt. Känns som om att de nyss var mars för fan..
Känns som om att denna sommar kommer att gå fort!

Ställde klockan på 7 i morse, men såg att det regna då så jag kröp under täcket och sov en timme till, sen låg jag och kolla på tv till 10 =) Skönt. Nu har jag beställt hem lite presenter till lillebror som går ut 9an på onsdag, skrivit ut en blankett som ska lämnas till arbetsförmedlingen på fredag, lagat mat och ätit, hängt tvätt.. What to do nu då? Plocka undan lite på rummet kanske? Mjaa skulle behövas.

Lite senare blir de en tripp till valbo med pappa och lillebror, ska fixa kläder till honom. Pappa betalar, jag bestämmer vad han ska köpa. Haha, min lillebror har ingen smak alls så jag får stå för de!

Såg ut att bli fint väder till kvällen igen, så då blir det en lång promenad igen =) Så skönt igår när jag var ute och gick, solen var på väg ned och de hade nyss regnat. De luktar så gott!!

Hoppas det blir falu cruisingen imån, jag och Louise kanske ska åka med Hanna och Christoffer då =) Hoppas! Men får se hur de blir =) Lite sugen på att dra till hofors på fredag, bessemerfesten då. Och på lördag fest i jäderfors! Men de visar dig hur de blir med den saken. 

Nu ska jag göra nå vettigt!


Var iväg och fyllde i tatueringen igår =) Fyfan va ont gjorde!! 
Trodde jag skulle dö där ett tag haha. Men nu ser de bättre ut iaf =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: