Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Midsommar

Tänkte att jag skulle skriva här medans jag var hos mamma för pappas dator får jag damp på, men nu har tiden runnit iväg så de får bli ett snabbt inlägg.

Midsommar i vintjärn var skit kul! Kom upp på fredag morgon, då vart de öl frukost med bästa Lojsan. Sen satt vi i inträde och efter det sprang vi runt och gjorde lite små saker bara.. Inte så mycket folk på fredagen, men många som campa! Men på lördagen smällde de till, shit pommes va folk de va!! Skit kul =) vart världens krångel med att försöka parkera bilarna inne på området! Men det ordnade sig. James Intveld spela också, fick hans autograf =) Vart en jävla fest den kvällen, gick inte och la mig förän 6 tiden på morgonen, så på söndagen när de var dags att städa så mådde man inte prima! Fyfän.. Just ja, fick 3 rosor den kvällen också haha =)

Städningen gick rätt fort iaf när vi kom igång.. Kom hem runt 17 tiden. Slängde ur packningen ur bilen då, sen duscha och somna kl 20 haha. Lite små segt att gå till jobbet idag ändå!

Tina gjorde så jag har fått världens bästa låt för tillfälletpå huvet! Så jävla bra!!
Top Cats - Heartache
http://www.youtube.com/watch?v=sCBtVM_quAs

Nu ska jag vandra hem till pappsen igen =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: