Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En sak ska du då veta, du är ju jävligt ful!



Ligger i sängen nu och lyssnar på lite musik.. För tillfället; S.O.A.D - lonely day, mycket bra!

Det har blivit ändring i planerna.. Jag skulle ju åka till Narvik på onsdag, biljett var fixad och jag var helt inställd på att åka dit. Tills jag gick på sista semi matchen mellan Saik - Hammarby igår, och Saik vann vilket innebar att de gick vidare till final. 

Jag låg uppe halva natten och var så kluven, jag vela absolut inte missa finalen! Jag har väntat enda sen jag var 12-13 år på att få vara med och uppleva när Saik tar ett SM guld.. Och jag har väntat i tre år nu på att få åka tillbaka till studenternas och härja runt. Jag kände att jag bara inte kunna missa det.. Men hur skulle jag kunna berätta de till Tina? Låg och var helt förstörd innan jag til slut somna.

Berättade för Tina idag hur jag kände iaf, och hon förstod mig.. Men jag känner mig som världens sämsta människa och vän iaf! Usch.. Men de är inte så att jag inte tänker åka till henne, ska bara skjuta upp de. Hur länge de blir, de vet jag inte, de får märkas. 

Biljett till pub bussen och biljett till matchen är fixad. Ska åka dit med Louise, Lisa och Sara A =) Ska bli skit kul!! Jag längtar sååå mycket. 

I morgon blir det bara lugnt, film och nå onyttigt. På lördag blir de god mat och öl hos Linda med några b-rudar ;) Ska bli kul! 

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och nörda runt =)



Jag och världens finaste Tina <3
Saknar dig så mycket..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: