Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fotboll

Sitter och kollar på fotbollen nu. Whats up med mig nu för tiden!? Har blivit jätte intresserad av sport helt plötsligt.. Inte minst skidor, fast den säsongen är ju mer eller mindre slut nu. Nu börjar fotbollen istället.. Dock är det bara kul när Sverige spelar, allsvenskan skiter jag i.

Som jag tidigare skrev så har de inte blivit nå tränande eller motionerande idag. Har haft noll motivation till det idag.. Antar att man får ha såna dagar också. Men har sjukt dåligt samvete över det.. Usch. Jag vill ha sommar nu, så man kan dra ut och springa i skogen i flera timmar! Guuud så underbart de skulle va..

I morgon måste jag försöka finna ork och lust till att åka till pappa och ta en sväng på motionscykeln. Har fått upp min kondis så pass nu så jag vill inte tappa den.. Hoppas att jag inte känner mig som jag har gjort idag i morgon. Det är så frustrerande.

Kastade ihop inte mat tidigare, falukorv i ugn blev de. Gött! Dessvärre lite tråkigt att äta sallad till de, de skulle ju ha varit godare med potatis! Är faktiskt förvånad över hur bra jag har lyckats över att hålla mig borta från potatis, pasta och ris. Pasta har jag inte ätit sen i januari, och ris åt jag lite av i fredags, men innan dess har jag inte ätit de på ett par månader heller. Potatis har det däremot blivit lite fusk med under helgerna.. 

Har för den delen kommit på att en av de största anledningarna till att jag har lagt på mig så pass är för all alkohol. De har ju blivit en hel del av de detta år.. Har nog bara varit nykter en hel helg. Ska verkligen försöka hålla mig borta från alkohol de gånger de inte händer något ''speciellt''.. Förmodligen kommer jag inte att lyckas, men jag kan ju försöka iaf. Har endå inte råd att dricka så mycket som jag har gjort..

Jaja. Ska fortsätta kolla på fotbollen nu, sen kolla på dessa desperata hemmafruarna innan de är dgas att sova. 

Usch va jag är less på mitt liv.


Min fina gudson <3
Han har varit jätte sjuk en längre tid nu, har haft över 40 graders feber fram och tillbaka.
Hoppas han blir frisk snart!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: