Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fuck it

Bara en timme efter att jag hade uppdaterat bloggen tidigare idag så brast allt. Hela helvete bröt ut hemma. Varför behöver jag inte berätta, men jag och mamma gick i luven på varann som vanligt. Och denna gång var det bara droppen för mig. Det hon gjorde idag var inte okej. Och de värsta jag vet med henne, är att hon är för stolt för att erkänna att hon har fel eller för at kunna be om ursäkt.

Jag har varit så förbannad så jag har grinat flera timmar i sträck. Packade min väska, och väntade på att pappa skulle komma. Han, jag och lillebror var på bio, filmen var bra! Om inte annat så var det skönt att få umgås med dom lite och tänka på annat..

Nu sitter jag hos pappa, blir nog kvar här ett tag framöver. Tills mamma ber om ursäkt iaf. Får bo här hur mycket jag vill iaf, pappa av nån vet ju hur det är att bo med mamma efter alla dessa år de var tillsammans och gifta ;)

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv tills jag somnar :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tina
skriven :

hjærtat då! Du vet att du har mig om du vill prata och klaga lite.

Jag ælskar dig