Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Harder better faster stronger



Skit fint väder idag igen =) Härligt. Tog en promenad tidgare i morse, lär passa på när solen skiner.

Annars har de inte hänt mycket idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på heller. Vill göra nått ute, men finns ju för sjutton gubbar inget att göra! Men så som de känns just nu så blir de en till promenad iaf. Klarar inte av att sitta inne.. Hela jag är fylld av vårkänslor =)

Vill fortfarande till falun på fredag och lördag. Men de blir nog inge av med de, känner ingen som är intresserad av skidor så.. Och inte vill jag åka själv heller haha. Så om jag inte hittar nån att åka med så får jag väl bänka mig framför tv'n då =)

Nu ska jag gå och dryga på lillebror eller nått..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: