Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Idag skulle vi ha vart iväg och kollat på hus. Men som jag skrev tidigare, så blir de inge av med det. Så jäkla trökigt.. Nu när vi äntligen hitta nått, det var perfekt liksom. Jävla fölk som ska ändra sig!

Hittills idag så har jag vart hem till pappa och cyklat, sen fixat mat och diskat. Ska strax ta reda på tvätten och dona lite till här hemma.. Ikväll blir det bandy med Fredrik, håller tummarna för att SAIK vinner, för då går de vidare till SM finalen!! Uscha va jag fortfarande har dåligt samvete över att jag missar den..

Ser fram emot den 2 april, de är de klubb fest =) Vi ska grilla och dricka öl tillsammans först innan de andra klubbarna som är bjuda får komma. Ska bli riktigt kul! Har för den delen fått mina märken nu, så har hållt på å sy fast dom på jackan. Och så klart har de bara jävlats! Men tror mamma skulle fixa de åt mig =)

Nått som jag också ser fram emot är att tatuera mig igen. Fast endå inte.. Denna gång blire på armbågen, de kommer att göra så satans ont! De som jag har pratat med som har gjort de, säger att de är bland den värsta smärtan man kan uppleva.. De är ju bara ben och nerver där.. Uscha, men jag vill ha de gjort nångång =D

Idag är de nån jobb mässa på folkan också, tänkte väl att jag skulle gå. Men blev inte så.. Har ingen större lust att gå runt och se mongo ut där själv. Jag håller tummarna så jävla hårt och hoppas verkligen att jag kan få ett jobb på stället där mamma jobbar, tror jag verkligen skulle trivas där! Annars så är de dött på jobb fronten. Jag varken orkar eller vill ens söka ett jobb. Har på senaste tiden bara sökt jobb på Sandvik.. De första min jobb coach sa till mig när jag började gå hos han, är att aldrig tappa hoppet eller lusten till ett jobb. De är precis de jag har gjort. Vilken är så ur dåligt så de är inte sant.. Men som sagt, hoppas sten hårt på jobbet hos mamma nu.

Nu ska jag börja med nå vettigt, sen träna och efter det göra mig klar för bandyn.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: