Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snö

Ångrar att jag skrev igår att det var vår, för idag tok snöar det. Usch!!

Tänkte att jag skulle få nå gjort idag, men har tappat lusten. Har dessutom blivit så där yr som jag var igår också.. Tänkte att jag skulle åka hem till pappa och ta en tur på motionscykeln, men ne.. Tänkte även att jag skulle åka till ica och köpa varma koppen efter som jag tog den sista igår. Men nee, jag orkar inte! Dessutom så ska jag inte ens köra min bil egentligen, har så lite olja i den. Och inte ett öre till att köpa olja har jag heller.. Skit.

Idag är de en sån där dag som allt bara känns skit och jag känner mig helt värdelös. Så ska nog dra täcket över huvet och stanna i sängen resten av dagen. Ska försöka finna ork till att träna idag iaf, eftersom de inte blev nå igår. Har gått upp så mycket i vikt så de är fan äckligt. Jag törs inte ens ställa mig på en våg längre.. Jag har aldrig varit så tjock som jag är nu. Usch, jag hatar det.. Jag ska leva på varma koppen och sallad till sommaren nu har jag besämt, förutom under helgerna. Men får se hur de går med den saken..

På fredag ska jag hem till pappa och äta och prata skit med honom. Och på lördag är klubbfest. Får föröska se fram emot de.. Just nu känns allt bara skit.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: