Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Våfflor

Har nyss tyckt i mig våfflor =) Våffeldagen imorn, men hant ti att äta de då så de fick bli idag istället.

De senaste dagarna har de inte hänt mycket. Går runt här hemma och hasar fötterna efter mig bara ;P Idag har jag iaf dammsugit hela huset och små donat lite. Bror och Linda kom förbi på kaffe dom också.. Och just nu väntar jag på Louise, ska snacka lite skit med henne..

Har börjat kollat om på alla säsonger av sons of anarchy nu, så jäkla bra! =)

Imorn blire de öl med Linda, Lisa och Louise. Sen blire en pubrunda =) På lördag kanske de blir åka cadillac, annars blire nog en pubrunda då också. Dessutom så är de ju guldfesten på lördag också, fast de är ju på dagen..

Nå mycket mer än så händer de inte i mitt liv just nu :P

Hejsvejs!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: