Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Brons och förhoppningsvis glud!

Måste säga att de är fantastiskt att Saade tog hem 3e platsen! Det trodde jag aldrig! Har aldrig brytt mig i melodifestivalen och sånt skit, men fastnade totalt för Irlands låt i år, så har följt de lite smått. Och läst lite om alla intriger artisterna i mellan, tycker de är så kul att Saade slog alla han var lite ''osamms'' med haha. Sitter just nu och kollar på reprisen, orkade inte kolla på slutet igår..

Kollade även på The Rit (tror den hette så?) med mamma igår. Bra film! Men lite läskig haha.. Ett bra film tips helt enkelt =)

Nu ska jag skicka iväg mina person uppgifter och så till chefen, så han kan börja skriva papper och skit. Sen ska vi ha möte så jag kan skriva på anställningspapprerna =) Skönt! Fick även höra att de var en till tjej på den avdelningen jag ska va på, tack och lov haha. Så jag slipper va ensam med en massa karlar =) Hon hade blivit skit glad över att dom tog in en till tjej! Uuuh, jag är sååå nervös =) Men de ska nog gå bra, hoppas ja!

Annars idag så blir de bara lugnt, piss väder ute! Louise skulle komma hit på en luring när hon har slutat jobbat, och jag ska nog bara ta en promenad om de slutar regna! Sen blire götta och hockey ikväll =) HOPPAS PÅ GUUULD!!!

Nu ska jag göra nå vettigt =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: