Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Creedence

Har hamnat i en Creedence sväng nu! Hur bra är dom inte då!? Snacka om lycko piller alltså =) Dom kommer jag nog nöta i sommar! Hörde låten 'Travelin' band' i ett av SOA avsnitten, mycket bra! Går inte att klistra in länken till låten av nån anledning, men den finns på youtube för den som vill höra den =)

Sitter just nu och dricker kaffe, och taggar tills imorn! Louise kommer hit om ett par timmar och ska snacka lite skit med mig, och planera lite som vanligt haha. Den idiuten pierca septum igår =D Haha. Såg ut som om att hon hade blivit misshandlad när jag fick se första bilden, vart lite orolig =D Men de vart säkert skit bra, tror nog att hon passar i det. Jag har alltid varit sugen på att pierca mig där också, för där syns inte ärren, vem ska kolla in i min näsa liksom? Men efter ett tag så har jag kommit på att jag inte direkt är en sån, som passar i sånt. Så varje gång jag har funderat på att göra det så har jag backat ur, och kommit på att jag hellre tatuerar mig. Tycker att piercingar är snyggt på andra människor, men de får räcka med att jag tänker täcka hela mig med tatuerigar =) Efter sommaren ska jag fortsätta på vänstra armen, ska börja spara ihop pengar till de nu, men vet dock inte vad jag vill ha. Vill ha nått som binder ihop morfars stjärna, ankaret och spindelnätet.. Vill att hela underarmen ska täckas! Ja, får se vad det blir =) Måste ta ett litet snack med tatueraren tror jag..

Ska gå hem till mamma efter att Louise har varit här, ska fixa lite här hemma sen ska vi åka och handla lite. Måste köpa lite små saker som balsam och sånt skit, och så lär jag köpa lite götta till ikväll och mat tills imorn.

Såg de sista avsnitten av SOA igår kväll, men måste nog kolla om på de tre sista, missade så mycket av dom. Ruggit bra iaf!! Nu får 4e säsongen komma ut!

Ikväll blir det bara götta och film, och tagga tills imorn! Då blir det god mat, öl och cruising med dom bästa <3 Bara Tina hjärtat som saknas!

                               

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

Men hallå, jag ska væl kolla i din næsa? du kan inte gå runt med massa ærr dær nær jag ska leta guld i din snok ;) love you