Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Döööd

Jag var nyss till kylkåpet och kollade om de fanns nå roligt där i. Linda hade lämnat en flaska vin där i sen igår, jag greppar tag i den och börjar halsa. Och då har jag legat och spytt för att jag har varit så bakfull tidigare idag.. De kom som en rekation bara att ta tag i flaskan och dricka. Vad är de för fel på mig? Haha.

Orkar inte skriva så mycket om gårdagen, men jäkligt kul hade jag iaf. Fast halva kvällen är som bortblåst för mig, jäklar vilket kalasande de blev för mig alltså! Haha. Kom hem kl 5 i morse, resan från valbo hem med kompanjonen Louise var bland de roligaste på hela kvällen. Fan va vi skratta! Träffade Bulten och några andra i sandviken en sväng också innan vi åkte hem.

Som ni kanske redan har fattat så mådde jag piss i morse, jag trodde jag skulle dö. Jag har bara spytt på en bakfylla en gång tidigare, och de var under classic car week i sommras.. Fyfään va vidrigt de va! Men behövde bara hulka några gånger, sen har jag mått bra efter det =)

Nu ska jag äta ostebögar och kolla på sons of anarchy, lite sällskap skulle inte va helt fel. Det börjar faktiskt bli lite tråkigt att jämt vara ensam..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: