Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Nu ligger bilderna från Tattoo Båten ute på face.. Lite tråkiga bilder kanske, men de kommer upp fler sen som andra har knäppt! Nu ska jag fylla i denna lista, har så tråkigt, lyssna på lite mer musik sen sova!

Vilken färg har dina skor? - Vita
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Haha, blir svårt att veta när man inte har en telefon längre :D
Vem kysste du senast? - N
Vem kramade du senast? - N
När såg du din bästa vän senast? - Lojsan träffa jag i torsdags, Tina hjärtat var de sist runt nyår..
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Kan jag inte påstå
När vaknade du imorse? - Runt 10
Gillar du hästar? - Jadå! Kom på idag också att killar som kan hantera hästar är sjukt sexigt! Så länge dom inte är bög.

Har du ett turnummer? Vilket? -  Har nog inget längre haha
Är du kär? - Haha nä fy
Är du en rökare? - Ja
Föredrar du snus eller rökning? - Rökning
Vad heter du i mellannamn? - Ida Sofia
Har du en blogg? - Uppenbart
Vilken klass går du i? - Ingen alls
Göteborg eller Stockholm? - Skulle kunna spy på dom båda!
Vars bor du? - Sandviken
Vart vill du bo? - Trivs bra här!
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Orkar inte kolla 
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Orkar inte kolla
Vem skrev du senast sms med? - Lojsan tror ja haha
Vem ringde dig senast? - Pappa
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Ballast och hmm. Nå mer var de :P
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 70+ hoppas ja
Vad vill du jobba/jobbar som? - Jag vill jobba inom gruv industrin
Var är dina syskon just nu? - I söderhamn på cruising
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Bara öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Lyssnar på Mark Oh vs Scatman - Scatman 2, de svänger om den! Finns på youtube för den som vill höra den.
När grät du senast? - Skratta så jag grät på kryssningen!
Är du vig? - Haha nej
Använder du hårspray? - För mycket
Uppsatt hår eller hängande? - Både
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja!
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja.

Favoritdryck? - Citron vatten
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Öl
Vad ska du göra i sommar? - Jobba, och dra iväg på en massa skojj med mina fina vänner. Och dricka ändlösa mängder akohol!
Har du rökt på/knarkat? - Nej, skulle aldrig falla mig in!
Hur ofta festar du? - Kanske för ofta?
Klänning eller kjol? - Kjol
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: