Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

High on life!

Idag ringde bossen och sa att jag får jobbet på Sandviken Hus! IIIIH!!! Jag vart sååå glad! Och som om de inte vore nog, så fick jag även 8 dagar ledigt i sommar =) Vilket innebär att jag hinner med power meet classic car week och Alan Jackson i etuna! UNDERBART!! Ska dessutom smita iväg till Nogre över ne helg, och Älvdalen =) De här komemr bli den bästa sommaren nånsin, jag är så glad nu så jag skulle kunna grina. De känns som om att allt kanske löser sig i slut ändan iaf!

Och snart kommer Tina hem också <3 Då är allt fullbordat. Då har jag mina två absolut bästa vänner i min närhet, Lousie och Tina! Tänk så mycket kul vi ska ha i sommar! Jag älskar er så, utan er vore jag inget <3

Idag skulle jag vela fira. Jag vill fira livet känns de som! IM HIGH ON LIFE, och så jävla glaaad!

Pysset och kramet på er, hej då!

                                 

                                
                            Kanske dags att lägga in lite nya bilder? Tror ni har sett dessa 100 ggr nu :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kyd.blogg.se
skriven :

HÄRLIGT !!