Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

I wanna move

JAG FÅR DAMP SNART!

Det visade sig för ett tag sen att jag inte hade sett alla avsnitt av sons of anarchy tydligen.. Så, laddade ned de sista 4 avsnitten som jag inte hade sett, trodde jag ja. Gaaah, de visade sig att de var gamla avsnitt! Skit! Jag blir så less. Nu när jag har kollat om på alla avsnitt igen.. Aja, hitta på de sista nu iaf (hoppas jag) och de har förhoppningsvis laddat klart snart. Fast nee de kommer ta tid, de ser ju jag de. Bara på 5% än, så får inte se nå mer ikväll iaf så lika bra att gå å lägg sä.

Blev bestämt iaf att de blir eckerö nästa lördag, härligt. Skiter dessutom i att kolla på de där huset jag har pratat om tidigare, de låg för inklämt bland andra hus så vi får leta vidare..

God natt
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: